Μελέτες για την ελληνική γλώσσα 31
[Επιτροπή Έκδοσης Πρακτικών]
[Μελέτες για την ελληνική γλώσσα 31 (2011) σελ. 11.]
Προσκεκλημένος ομιλητής
Αλέξης Καλοκαιρινός
“Γλώσσα και ιδεολογία”: ιστορικοθεωρητικές προϋποθέσεις για μια συζήτηση
[Μελέτες για την ελληνική γλώσσα 31 (2011) σελ. 15-50.]
Κυρίως συνέδριο
Αναστασία Αμπάτη
Η εκπαίδευση των αλλόγλωσσων μαθητών ενός διαπολιτισμικού σχολείου
[Μελέτες για την ελληνική γλώσσα 31 (2011) σελ. 53-65.]
Βενετσιάνα Αστάρα & Ευγενία Βασιλάκη
[Μελέτες για την ελληνική γλώσσα 31 (2011) σελ. 66-75.]
Μιχάλης Γεωργιαφέντης, Γιώργος Κοτζόγλου & Ειρήνη Φιλιππάκη-Warburton
[Μελέτες για την ελληνική γλώσσα 31 (2011) σελ. 76-88.]
Νικόλαος Γραίκος
[Μελέτες για την ελληνική γλώσσα 31 (2011) σελ. 89-101.]
Ιωάννης Γρηγοράκης
[Μελέτες για την ελληνική γλώσσα 31 (2011) σελ. 102-113.]
Costas Canakis
Teaching the Polysemous Connective kai to Balkan Learners of Modern Greek
[Μελέτες για την ελληνική γλώσσα 31 (2011) σελ. 114-124.]
Thomai Dalpanagioti
Greek-English Lexicography: Constructive Criticism and Implications for Education
[Μελέτες για την ελληνική γλώσσα 31 (2011) σελ. 125-137.]
Lia Efstathiadi
Epistemic Modality Markers in L1 and L2 Discourse of Modern Greek: A Corpus-Based Study
[Μελέτες για την ελληνική γλώσσα 31 (2011) σελ. 138-156.]
Αγγελική Ευθυμίου, Άννα Ιορδανίδου, Ελένη Τσεβά & Ανδρέας Βενέδικτος Βασιλείου
Η διδακτική προσέγγιση των νεοελληνικών παράγωγων λέξεων: προτάσεις και προβληματισμοί
[Μελέτες για την ελληνική γλώσσα 31 (2011) σελ. 157-165.]
Zoe Gavriilidou
Profiling Greek Adult Dictionary Users
[Μελέτες για την ελληνική γλώσσα 31 (2011) σελ. 166-172.]
Σοφία Ζερδελή & Τριανταφυλλιά Σαραφίδου
[Μελέτες για την ελληνική γλώσσα 31 (2011) σελ. 173-184.]
Μαρία Ιακώβου & Αθανασία Κατσαλήρου
Στρατηγικές αποκρυπτογράφησης του λεξιλογίου της ελληνικής ως Γ2: η συμβολή της γραμματικής
[Μελέτες για την ελληνική γλώσσα 31 (2011) σελ. 185-197.]
Μαρία Καμηλάκη & Βασιλική Αφεντουλίδου
[Μελέτες για την ελληνική γλώσσα 31 (2011) σελ. 198-213.]
Σύλα Κλειδή, Μαρία Μπουζινέλου & Μαρίλη Δουζίνα
Βιβλίο ελληνικής Α΄ Λυκείου για το Eλληνοαλβανικό Aρσάκειο Kολέγιο Τιράνων
[Μελέτες για την ελληνική γλώσσα 31 (2011) σελ. 214-223.]
Άννα Kοκκινίδου, Γεωργία Ματζουλά, Βικτωρία Παναγιωτίδου, Κατερίνα Πρανέντση, Κυριακή Σπανού & Κατερίνα Χατζησάββα
Το πρόγραμμα Diversonopoly: επιτραπέζιο παιχνίδι για τη διαπολιτισμική και γλωσσική εκπαίδευση
[Μελέτες για την ελληνική γλώσσα 31 (2011) σελ. 224-236.]
Μαρίνα Κοκκινίδου
Λογοτεχνία και διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένηςγλώσσας σε ενηλίκους
[Μελέτες για την ελληνική γλώσσα 31 (2011) σελ. 237-249.]
Δημήτρης Κουτσογιάννης
Εκπαιδευτικό συγκείμενο, σχολικός λόγος και γλωσσική εκπαίδευση
[Μελέτες για την ελληνική γλώσσα 31 (2011) σελ. 250-264.]
Ιωάννα Κοψίδου & Άννα Μούτη
Αξιολογώντας την Επάρκεια Ελληνομάθειας
[Μελέτες για την ελληνική γλώσσα 31 (2011) σελ. 265-277.]
Ευγενία Μαγουλά & Γεωργία Κατσούδα
Μορφολογική επίγνωση και ορθογραφία: η περίπτωση των ρημάτων σε -λλω
[Μελέτες για την ελληνική γλώσσα 31 (2011) σελ. 278-291.]
Χριστίνα Μαλιγκούδη
Στρατηγικές και πρακτικές αλβανικών οικογενειών ως προς τη γλωσσική κοινωνικοποίηση
[Μελέτες για την ελληνική γλώσσα 31 (2011) σελ. 292-302.]
Ειρήνη Μανιού & Μαριάννα Κονδύλη
[Μελέτες για την ελληνική γλώσσα 31 (2011) σελ. 303-316.]
Mαρίνα Ματθαιουδάκη, Ιωάννα Κίτσου & Δημήτρης Τζιμώκας
[Μελέτες για την ελληνική γλώσσα 31 (2011) σελ. 317-328.]
Άγγελος Μπάνδας
[Μελέτες για την ελληνική γλώσσα 31 (2011) σελ. 329-338.]
Σπυριδούλα Μπέλλα
Πραγματολογική επίγνωση στην ελληνική ως Γ2
[Μελέτες για την ελληνική γλώσσα 31 (2011) σελ. 339-350.]
Θεόδωρος Μωυσιάδης & Γεωργία Κατσούδα
Ο ρόλος της λαϊκής ετυμολογίας στη διδασκαλία της ορθογραφίας
[Μελέτες για την ελληνική γλώσσα 31 (2011) σελ. 351-356.]
Katerina Nicolaidis, Panagiotis Andreou, Vassilis Bozonelos, Argyro Mavroudi, Dimitra Theodorou, Matina Tasioudi & Stavroula Tsiantoula
[Μελέτες για την ελληνική γλώσσα 31 (2011) σελ. 357-376.]
Despina Papadopoulou, Spyridoula Varlokosta, Vassilis Spyropoulos,Hasan Kaili, Sophia Prokou & Anthi Revithiadou
The Acquisition of Verbal and Nominal Suffixes by Greek Learners of Turkish
[Μελέτες για την ελληνική γλώσσα 31 (2011) σελ. 377-392.]
Μαρία Παραδιά, Σωτήριος Γκλαβάς, Ναπολέων Σ. Μήτσης, Αθανάσιος Κυριαζής, Χάιδω Σαμαρά & Κωνσταντίνος Αγγελάκος
[Μελέτες για την ελληνική γλώσσα 31 (2011) σελ. 393-407.]
Antonio R. Revuelta Puigdollers
Causal Clauses in Spanish and Modern Greek and Subjunctive Licensing
[Μελέτες για την ελληνική γλώσσα 31 (2011) σελ. 408-419.]
Στάθης Σελίμης & Δήμητρα Κατή
Η κατανόηση της μεταφορικής σημασίας ρημάτων κίνησης: πειραματικά δεδομένα από ελληνόπουλα
[Μελέτες για την ελληνική γλώσσα 31 (2011) σελ. 420-431.]
Μιχάλης Σετάτος
Γλωσσικό αίσθημα και κοινή νεοελληνική
[Μελέτες για την ελληνική γλώσσα 31 (2011) σελ. 432-454.]
Αρετή-Μαρία Σουγάρη & Κωνσταντίνα Ηλιοπούλου
[Μελέτες για την ελληνική γλώσσα 31 (2011) σελ. 455-471.]
Αναστασία Γ. Στάμου & Ελένη Γρίβα
Διερεύνηση στοιχείων προφορικότητας στα γραπτά κείμενα κύπριων μαθητών/τριών του Δημοτικού
[Μελέτες για την ελληνική γλώσσα 31 (2011) σελ. 472-484.]
Αλέξανδρος Τάντος
[Μελέτες για την ελληνική γλώσσα 31 (2011) σελ. 485-495.]
Στυλιανή Ν. Τσεσμελή & Δέσποινα Κουτσελάκη
[Μελέτες για την ελληνική γλώσσα 31 (2011) σελ. 496-507.]
Νικολέττα Τσιτσανούδη-Μαλλίδη
Γλώσσα και διαπραγμάτευση ταυτοτήτων μέσα στη σχολική τάξη
[Μελέτες για την ελληνική γλώσσα 31 (2011) σελ. 508-518.]
Αγγελική Τσόκογλου
Η διδασκαλία της Γραμματικής στη μητρική και την ξένη γλώσσα: πρώτη προσέγγιση
[Μελέτες για την ελληνική γλώσσα 31 (2011) σελ. 519-529.]
Συμεών Τσολακίδης & Γαρύφαλλος Αναγνώστου
[Μελέτες για την ελληνική γλώσσα 31 (2011) σελ. 530-540.]
Marina Tzakosta, Chariklia Christianou & Fotini Kalisperaki
[Μελέτες για την ελληνική γλώσσα 31 (2011) σελ. 541-553.]
Βαλάντης Φυνδάνης & Fabiana Galiussi
Δίκτυα κανονικών και κατοπτρικών νευρώνων και γλωσσική διδασκαλία
[Μελέτες για την ελληνική γλώσσα 31 (2011) σελ. 554-564.]
Aσπασία Χατζηδάκη
[Μελέτες για την ελληνική γλώσσα 31 (2011) σελ. 565-577.]
Ειρήνη Χατζηλουκά-Μαυρή
[Μελέτες για την ελληνική γλώσσα 31 (2011) σελ. 578-590.]
Προσυνεδριακή ημερίδα
Σταυρούλα Αντωνοπούλου
[Μελέτες για την ελληνική γλώσσα 31 (2011) σελ. 593-603.]
Αναστασία Γκαϊνταρτζή
“Είναι πολύ καλό παιδί αλλά δεν μιλάει”: ‘αφανής’ διγλωσσία και γλωσσικές ιδεολογίες εκπαιδευτικών
[Μελέτες για την ελληνική γλώσσα 31 (2011) σελ. 604-614.]
Σταματία Μιχαλοπούλου
Θεωρητικές και πειραματικές προσεγγίσεις στην κατάκτηση τρίτης γλώσσας
[Μελέτες για την ελληνική γλώσσα 31 (2011) σελ. 615-625.]
Αναστάσιος Ξανθόπουλος
[Μελέτες για την ελληνική γλώσσα 31 (2011) σελ. 626-636.]
Μαρία Παυλίδου
Η γλωσσική διδασκαλία στο Γυμνάσιο: λόγοι και κειμενικά είδη στα τετράδια εργασιών των μαθητών
[Μελέτες για την ελληνική γλώσσα 31 (2011) σελ. 637-648.]
Θωμαή Ρουσουλιώτη
Οι σύνθετες λεξικές μονάδες κατά τη διδασκαλία της νέας ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας
[Μελέτες για την ελληνική γλώσσα 31 (2011) σελ. 649-662.]
Παρασκευή Σαββίδου
[Μελέτες για την ελληνική γλώσσα 31 (2011) σελ. 663-673.]
Χριστίνα Τακούδα
[Μελέτες για την ελληνική γλώσσα 31 (2011) σελ. 674-685.]