Ο λόγος της μαζικής επικοινωνίας: το ελληνικό παράδειγμα
Π. Πολίτης (επιμ.)
Ο συλλογικός αυτός τόμος φιλοδοξεί να καλύψει ουσιώδη κενά στη μελέτη της σύγχρονης ελληνικής δημοσιογραφίας και διαφήμισης. Συγκεντρώνει 19 άρθρα που ανιχνεύουν το συμφραστικό, πολιτισμικό και ιδεολογικό πλαίσιο, τα οργανωτικά πρότυπα, τις στρατηγικές λόγου και το ύφος πολλών ειδών της έντυπης και τηλεοπτικής δημοσιογραφίας.
Σε ορισμένες περιπτώσεις ο άξονας της ανάλυσης δεν είναι το είδος λόγου αλλά οι γλωσσικές αναπαραστάσεις φαινομένων που συνδέονται στενά με τον λόγο των μέσων ενημέρωσης, όπως οι γλωσσικές ιδεολογίες, η χρήση των πηγών ή η διαχείριση του διαδικτύου ως νέου διαύλου επικοινωνίας και ενημέρωσης. Επίσης, μελετώνται γλωσσικές ιδιαιτερότητες και είδη του διαφημιστικού λόγου. Τέλος, φωτίζεται με επάρκεια και η ταυτότητα του “ελληνικού παραδείγματος”: η αναπόφευκτη στοίχισή του σε επαγγελματικές παραδόσεις της μητροπολιτικής Δύσης – εσχάτως και στην “οικουμενικότητα” του παγκόσμιου ιστού – αλλά και η εθνική και πολιτισμική ιδιοπροσωπία του.
Ο Π. Πολίτης είναι αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας του ΑΠΘ.
Πλήρης τίτλος | Ο λόγος της μαζικής επικοινωνίας: το ελληνικό παράδειγμα |
Συγγραφέας | Π. Πολίτης (επιμ.) |
Επιμέλεια / Μετάφραση | |
Έκδοση | 2008 |
ISBN | 978-960-231-126-4 |
Σειρά | |
Σελίδες | 632 |
Μέγεθος | 17x24 |
Βάρος | 1,178 |
Δέσιμο | Μαλακό |
Δείγμα |